لغو بازی سولز لایک Warhammer با موتور آنریل انجین ۵
بازی Warhammer Age of Sigmar: Dark Frontier که با موتور Unreal Engine 5 در دست توسعه بود، قرار بود تجربهای در سبک سولز لایک ارائه دهد. در ویدیوی فاششده از این پروژه، المانهای آشنای ژانر سولز مانند جاخالی دادن، قفل کردن روی هدف، دویدن سریع، حملات عادی و پیشرفته به نمایش گذاشته شدهاند. همچنین، میتوان شاهد استفاده از سلاحهای سرد و گرم علیه دشمنان جادویی متنوع بود که وعده یک تجربه نبرد استراتژیک و چالشبرانگیز را میداد.
نمایشهای اولیه از بخش مقدمه بازی
ویدیوی منتشر شده صحنههایی از بخش مقدمه بازی را نشان میدهد؛ از جمله تالاری بزرگ با نورپردازی آبی که احتمالاً قلمروی Realm of Azyr است. در این صحنهها، گروهی از جادوگران مشغول از بین بردن ریشههایی هستند که یک در بزرگ را بستهاند. جزئیات داستانی این بخش هنوز مشخص نیست، اما فضای آن حس یک ماجراجویی گسترده و حماسی در دنیای Warhammer را منتقل میکند.
لغو پروژه و وضعیت توسعهدهندگان
با وجود حجم بالای کار و جاهطلبی پروژه برای ارائه یک تجربه وسیع با شخصیتهای منحصربهفرد، دلیل اصلی لغو آن توسط نکسون همچنان مشخص نشده است.
با این حال، اریکسون، مدیر ارشد خلاقیت پروژه، در صفحه لینکدین خود نوشت که همکاری با گروه صدور مجوز Warhammer برای او تجربهای لذتبخش بوده است. او هماکنون در استودیو Thought Pennies روی یک پروژه نامشخص دیگر کار میکند. این استودیو در وبسایت خود تأکید کرده که قصد دارد تجربههای چندنفره تمامعیار در ژانر نقشآفرینی ارائه دهد و بزرگترین و جذابترین بازیها را با کوچکترین تیم ممکن بسازد.